zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plaramix.keep.pl
« M E N U » |
»
|
» KtoĹ, kto mĂłwi, Ĺźe nie zna siÄ na sztuce, Ĺşle zna samego siebie. | » Akta Golgoty - Philipp Vandenberg, âş Ebooki â, ⢠Thriller â˘, ⢠Akta Golgoty Philipp Vandenberg ⢠| » Alysson Noel NieĹmiertelni 03 Shadowland(W cieniu klÄ
twy) CaĹoĹÄ, ebooki, Wersje , alyson noel, NieĹmiertelni, NieĹmiertelni 03 Shadowland | » Aleksandra Ruda - OdnaleĹşÄ swÄ
DrogÄ, Ebooki, Aleksandra Ruda | » Alkohole 3, UĹźytkowe, Ebooki, Alkohole | » Alkohole 7, UĹźytkowe, Ebooki, Alkohole | » Alkohole 2, UĹźytkowe, Ebooki, Alkohole | » Albrecht Karl - inteligencja praktyczna. sztuka i nauka zdrowego rozsÄ
dku peĹna wersja, ! EBOOKI, A, Albrecht Karl | » Alien T.J. - Miasto ZĹotego Gryfa, Ebooki, A, Alien T. J | » Aldiss Brian - Helikonia 1 - Wojna Helikonii, ebooki SF | » Alfa Eridana - ANTOLOGIA, ebook txt, Ebooki w TXT |
|
|
[ Pobierz caĹoĹÄ w formacie PDF ] Agile Software Development. Gra zespoÄowa. Wydanie II Autor: Alistair Cockburn TÄumaczenie: RafaÄ JoÄşca ISBN: 978-83-246-1503-2 The Cooperative Game (2nd Edition) (The Agile Software Development Series) Format: 170x230, stron: 480 Poznaj zasady doskonaÄej metodologii wytwarzania oprogramowania ¤ Jak dopasowaÄ metodologiġ Agile do specyfiki firmy? ¤ W jaki sposb powiÄ´zaÄ Agile z innymi metodologiami? ¤ Jak wdroĹyÄ Agile w caÄej strukturze firmy? Produkcja oprogramowania wymaga nie tylko doskonaÄej znajomoÄžci technologii, ale takĹe metodologii zarzÄ´dzania projektem. Kluczowym elementem jest tu umiejġtnoÄžÄ bÄyskawicznego reagowania na zmiany, sytuacje kryzysowe i bÄġdy. Istnieje wiele usystematyzowanych metodologii wytwarzania oprogramowania, ktre jednak rzadko sprawdzajÄ´ siġ w przypadku maÄych zespoÄw projektowych lub projektw realizowanych w krtkim czasie. Dla takich projektw opracowano metodologiġ Agile. To âzwinne programowanieĂ zdobywa coraz wiġcej zwolennikw i jest wdraĹane w wielu przedsiġbiorstwach. KsiÄ´Ĺka âAgile Software Development: The Cooperative Game (2nd Edition) (The Agile Software Development Series)Ă to omwienie metodologii Agile i inĹynierii oprogramowania. CzytajÄ´c jÄ´, poznasz zaÄoĹenia zwinnego programowania i sposoby zarzÄ´dzania projektem, zgodne z wytycznymi tej metodologii. Dowiesz siġ, jakie ograniczenia posiada Agile i jak sobie z nimi radziÄ. Przeczytasz o programowaniu ekstremalnym, adaptacji tej metodologii do potrzeb konkretnych zadaÄş i unikaniu bÄġdw przy wytwarzaniu oprogramowania. ¤ Zasady inĹynierii oprogramowania ¤ Dobr zespoÄu projektowego ¤ Komunikacja wewnÄ´trz zespoÄu projektowego ¤ Wybr odpowiedniej metodologii ¤ Programowanie ekstremalne ¤ ZarzÄ´dzanie zmianami ¤ Metodologie Crystal Poznaj wydajne i efektywne zwinne programowanie! Wydawnictwo Helion ul. KoÄžciuszki 1c 44-100 Gliwice tel. 032 230 98 63 e-mail: helion@helion.pl  SPIS TREĹCI S PIS RYSUNKĂW I TABEL 9 S PIS OPOWIADAĹ 15 P RZEDMOWA 19 P RZEDMOWA DO DRUGIEGO WYDANIA 29 R OZDZIAĹ 0. N IEWIADOME I NIEKOMUNIKATYWNE 33 Problem z analizÄ
doĹwiadczenia ................................................................ 35 NiemoĹźnoĹÄ komunikacji .............................................................................. 39 Trzy poziomy sĹuchania ................................................................................ 44 Co zatem bÄdÄ robiĹ jutro? ............................................................................ 49 R OZDZIAĹ 0.1. N IEWIADOME I NIEKOMUNIKATYWNE â EWOLUCJA 51 Komunikacja i wspĂłlne doĹwiadczenia ...................................................... 53 Shu-ha-ri ........................................................................................................... 54 R OZDZIAĹ 1. G RA ZESPOĹOWA POMYSĹOWOĹCI I KOMUNIKACJI 57 Oprogramowanie i poezja ............................................................................. 59 Oprogramowanie i gry .................................................................................. 60 Drugie spojrzenie na grÄ zespoĹowÄ
........................................................... 66 Co to oznacza dla mnie? ................................................................................ 73 R OZDZIAĹ 1.1. Z ESPOĹOWA GRA POMYSĹOWOĹCI I KOMUNIKACJI â EWOLUCJA 75 Gra bagienna ................................................................................................... 77 WspĂłĹzawodnictwo we wspĂłĹpracy ............................................................ 78 Inne miejsca z grÄ
zespoĹowÄ
....................................................................... 80 Raz jeszcze o inĹźynierii oprogramowania .................................................. 80 5   6 ⢠SPIS TREĹCI R OZDZIAĹ 2. P OJEDYNCZE OSOBY 93 Ci dziwni ludzie ............................................................................................... 95 Obchodzenie trybĂłw poraĹźki ........................................................................ 99 Lepsze dziaĹanie w jednych aspektach niĹź w innych ............................. 107 Korzystanie z trybĂłw sukcesu ..................................................................... 118 Co powinienem zrobiÄ jutro? ...................................................................... 124 R OZDZIAĹ 2.1. P OJEDYNCZE OSOBY â EWOLUCJA 125 RĂłwnowaĹźenie strategii ............................................................................... 127 R OZDZIAĹ 3. K OMUNIKACJA I WSPĂĹPRACA ZESPOĹĂW 131 Sposoby przepĹywu informacji ................................................................... 133 Zasklepianie luk komunikacyjnych ........................................................... 147 ZespoĹy jako spoĹecznoĹci ............................................................................ 155 ZespoĹy jako ekosystemy ............................................................................. 164 Co zatem bÄdÄ robiĹ jutro? ........................................................................... 166 R OZDZIAĹ 3.1. Z ESPOĹY â EWOLUCJA 167 Ponowne spojrzenie na prosty ukĹad biura .............................................. 169 R OZDZIAĹ 4. M ETODOLOGIE 171 Ekosystem, ktĂłry dostarcza oprogramowanie ......................................... 173 PojÄcia metodologiczne ................................................................................ 173 Zasady projektowania metodologii ........................................................... 198 XP od kuchni .................................................................................................. 221 Dlaczego w ogĂłle zajmowaÄ siÄ metodologiami? .................................... 225 Co zatem bÄdÄ robiĹ jutro? ........................................................................... 227 R OZDZIAĹ 4.1. M ETODOLOGIE â EWOLUCJA 229 Metodologie kontra strategie ...................................................................... 231 Metodologie w caĹej organizacji ................................................................. 232 Procesy jako cykle ......................................................................................... 233 Opisanie metodologii prostszymi sĹowami ............................................... 236  SPIS TREĹCI ⢠7 R OZDZIAĹ 5. Z WINNOĹÄ I ADAPTACJA 239 Lekko, aczkolwiek wystarczajÄ
co .............................................................. 241 ZwinnoĹÄ ........................................................................................................ 243 Dostosowywanie siÄ ..................................................................................... 250 Co zatem bÄdÄ robiĹ jutro? .......................................................................... 260 R OZDZIAĹ 5.1. Z WINNOĹÄ I ADAPTACJA â EWOLUCJA 261 Sprostowanie bĹÄdnego zrozumienia przekazu ...................................... 264 Ewolucja metodologii zwinnych ................................................................ 281 Nowe zagadnienia metodologii ................................................................. 293 PowracajÄ
ce pytania ..................................................................................... 309 ZwinnoĹÄ poza tworzeniem oprogramowania ........................................ 329 R OZDZIAĹ 6. M ETODOLOGIE C RYSTAL 353 KsztaĹt rodziny Crystal ................................................................................. 355 Crystal Clear .................................................................................................. 358 Crystal Orange .............................................................................................. 360 Crystal Orange Web ..................................................................................... 362 Co zatem bÄdÄ robiĹ jutro? .......................................................................... 366 R OZDZIAĹ 6.1. M ETODOLOGIE C RYSTAL â EWOLUCJA 367 Genetyczny kod Crystal .............................................................................. 369 Crystal Clear .................................................................................................. 374 RozciÄ
ganie Crystal Clear do Yellow ......................................................... 376 D ODATEK A M ANIFEST ZWINNEGO WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA 383 Agile Alliance ................................................................................................. 385 Manifest .......................................................................................................... 386 Wspieranie wartoĹci ..................................................................................... 388 D ODATEK A.1 M ANIFEST ZWINNEGO WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA I âD EKLARACJA WZAJEMNEJ ZALEĹťNOĹCI â 395 Nowa odsĹona manifestu zwinnoĹci ......................................................... 397 Deklaracja wzajemnej zaleĹźnoĹci ............................................................... 400  8 ⢠SPIS TREĹCI D ODATEK B N AUR , E HN , M USASHI 407 Peter Naur, âProgramowanie jako budowanie teoriiâ ............................ 409 Pelle Ehn. Gry jÄzykowe Wittgensteina .................................................... 419 Musashi ........................................................................................................... 431 D ODATEK B.1 N AUR , E HN , M USASHI â EWOLUCJA 437 Naur ................................................................................................................. 439 Ehn ................................................................................................................... 439 Musashi ........................................................................................................... 439 D ODATEK C S ĹOWO KOĹCOWE 441 Zwinne wytwarzanie oprogramowania .................................................... 443 Biznes jako gra zespoĹowa ........................................................................... 444 PrzywĂłdztwo ................................................................................................. 444 Wszyscy .......................................................................................................... 445 D ODATEK DB IBLIOGRAFIA 447 S KOROWIDZ 461 Â
[ Pobierz caĹoĹÄ w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plhot-wife.htw.pl
|
|
Cytat |
Dobry przykĹad - poĹowa kazania. Adalberg I ty, Brutusie, przeciwko mnie?! (Et tu, Brute, contra me?! ) Cezar (Caius Iulius Caesar, ok. 101 - 44 p. n. e) Do polowania na pchĹy i mÄĹźa nie trzeba mieÄ karty myĹliwskiej. Zygmunt Fijas W ciepĹym klimacie najĹatwiej wyrastajÄ
zimni dranie. Gdybym tylko wiedziaĹ, powinienem byĹ zostaÄ zegarmistrzem. - Albert Einstein (1879-1955) komentujÄ
c swojÄ
rolÄ w skonstruowaniu bomby atomowej
|
|