« M E N U » |
»
|
» Ktoś, kto mówi, że nie zna się na sztuce, źle zna samego siebie. | » Akta Golgoty - Philipp Vandenberg, ► Ebooki ◄, • Thriller •, • Akta Golgoty Philipp Vandenberg • | » Alysson Noel Nieśmiertelni 03 Shadowland(W cieniu klątwy) Całość, ebooki, Wersje , alyson noel, Nieśmiertelni, Nieśmiertelni 03 Shadowland | » Aleksandra Ruda - Odnaleźć swą Drogę, Ebooki, Aleksandra Ruda | » Alkohole 3, Użytkowe, Ebooki, Alkohole | » Alkohole 7, Użytkowe, Ebooki, Alkohole | » Alkohole 2, Użytkowe, Ebooki, Alkohole | » Albrecht Karl - inteligencja praktyczna. sztuka i nauka zdrowego rozsądku pełna wersja, ! EBOOKI, A, Albrecht Karl | » Alien T.J. - Miasto Złotego Gryfa, Ebooki, A, Alien T. J | » Aldiss Brian - Helikonia 1 - Wojna Helikonii, ebooki SF | » Alfa Eridana - ANTOLOGIA, ebook txt, Ebooki w TXT |
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plaramix.keep.pl
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Agile Software Development. Gra zespoĀowa. Wydanie II Autor: Alistair Cockburn TĀumaczenie: RafaĀ Joĺca ISBN: 978-83-246-1503-2 The Cooperative Game (2nd Edition) (The Agile Software Development Series) Format: 170x230, stron: 480 Poznaj zasady doskonaĀej metodologii wytwarzania oprogramowania ¤ Jak dopasowaě metodologiķ Agile do specyfiki firmy? ¤ W jaki sposb powiĴzaě Agile z innymi metodologiami? ¤ Jak wdroŃyě Agile w caĀej strukturze firmy? Produkcja oprogramowania wymaga nie tylko doskonaĀej znajomoľci technologii, ale takŃe metodologii zarzĴdzania projektem. Kluczowym elementem jest tu umiejķtnoľě bĀyskawicznego reagowania na zmiany, sytuacje kryzysowe i bĀķdy. Istnieje wiele usystematyzowanych metodologii wytwarzania oprogramowania, ktre jednak rzadko sprawdzajĴ siķ w przypadku maĀych zespoĀw projektowych lub projektw realizowanych w krtkim czasie. Dla takich projektw opracowano metodologiķ Agile. To âzwinne programowanieÒ zdobywa coraz wiķcej zwolennikw i jest wdraŃane w wielu przedsiķbiorstwach. KsiĴŃka âAgile Software Development: The Cooperative Game (2nd Edition) (The Agile Software Development Series)Ò to omwienie metodologii Agile i inŃynierii oprogramowania. CzytajĴc jĴ, poznasz zaĀoŃenia zwinnego programowania i sposoby zarzĴdzania projektem, zgodne z wytycznymi tej metodologii. Dowiesz siķ, jakie ograniczenia posiada Agile i jak sobie z nimi radziě. Przeczytasz o programowaniu ekstremalnym, adaptacji tej metodologii do potrzeb konkretnych zadaĺ i unikaniu bĀķdw przy wytwarzaniu oprogramowania. ¤ Zasady inŃynierii oprogramowania ¤ Dobr zespoĀu projektowego ¤ Komunikacja wewnĴtrz zespoĀu projektowego ¤ Wybr odpowiedniej metodologii ¤ Programowanie ekstremalne ¤ ZarzĴdzanie zmianami ¤ Metodologie Crystal Poznaj wydajne i efektywne zwinne programowanie! Wydawnictwo Helion ul. Koľciuszki 1c 44-100 Gliwice tel. 032 230 98 63 e-mail: helion@helion.pl SPIS TREŚCI S PIS RYSUNKÓW I TABEL 9 S PIS OPOWIADAŃ 15 P RZEDMOWA 19 P RZEDMOWA DO DRUGIEGO WYDANIA 29 R OZDZIAŁ 0. N IEWIADOME I NIEKOMUNIKATYWNE 33 Problem z analizą doświadczenia ................................................................ 35 Niemożność komunikacji .............................................................................. 39 Trzy poziomy słuchania ................................................................................ 44 Co zatem będę robił jutro? ............................................................................ 49 R OZDZIAŁ 0.1. N IEWIADOME I NIEKOMUNIKATYWNE — EWOLUCJA 51 Komunikacja i wspólne doświadczenia ...................................................... 53 Shu-ha-ri ........................................................................................................... 54 R OZDZIAŁ 1. G RA ZESPOŁOWA POMYSŁOWOŚCI I KOMUNIKACJI 57 Oprogramowanie i poezja ............................................................................. 59 Oprogramowanie i gry .................................................................................. 60 Drugie spojrzenie na grę zespołową ........................................................... 66 Co to oznacza dla mnie? ................................................................................ 73 R OZDZIAŁ 1.1. Z ESPOŁOWA GRA POMYSŁOWOŚCI I KOMUNIKACJI — EWOLUCJA 75 Gra bagienna ................................................................................................... 77 Współzawodnictwo we współpracy ............................................................ 78 Inne miejsca z grą zespołową ....................................................................... 80 Raz jeszcze o inżynierii oprogramowania .................................................. 80 5 6 • SPIS TREŚCI R OZDZIAŁ 2. P OJEDYNCZE OSOBY 93 Ci dziwni ludzie ............................................................................................... 95 Obchodzenie trybów porażki ........................................................................ 99 Lepsze działanie w jednych aspektach niż w innych ............................. 107 Korzystanie z trybów sukcesu ..................................................................... 118 Co powinienem zrobić jutro? ...................................................................... 124 R OZDZIAŁ 2.1. P OJEDYNCZE OSOBY — EWOLUCJA 125 Równoważenie strategii ............................................................................... 127 R OZDZIAŁ 3. K OMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA ZESPOŁÓW 131 Sposoby przepływu informacji ................................................................... 133 Zasklepianie luk komunikacyjnych ........................................................... 147 Zespoły jako społeczności ............................................................................ 155 Zespoły jako ekosystemy ............................................................................. 164 Co zatem będę robił jutro? ........................................................................... 166 R OZDZIAŁ 3.1. Z ESPOŁY — EWOLUCJA 167 Ponowne spojrzenie na prosty układ biura .............................................. 169 R OZDZIAŁ 4. M ETODOLOGIE 171 Ekosystem, który dostarcza oprogramowanie ......................................... 173 Pojęcia metodologiczne ................................................................................ 173 Zasady projektowania metodologii ........................................................... 198 XP od kuchni .................................................................................................. 221 Dlaczego w ogóle zajmować się metodologiami? .................................... 225 Co zatem będę robił jutro? ........................................................................... 227 R OZDZIAŁ 4.1. M ETODOLOGIE — EWOLUCJA 229 Metodologie kontra strategie ...................................................................... 231 Metodologie w całej organizacji ................................................................. 232 Procesy jako cykle ......................................................................................... 233 Opisanie metodologii prostszymi słowami ............................................... 236 SPIS TREŚCI • 7 R OZDZIAŁ 5. Z WINNOŚĆ I ADAPTACJA 239 Lekko, aczkolwiek wystarczająco .............................................................. 241 Zwinność ........................................................................................................ 243 Dostosowywanie się ..................................................................................... 250 Co zatem będę robił jutro? .......................................................................... 260 R OZDZIAŁ 5.1. Z WINNOŚĆ I ADAPTACJA — EWOLUCJA 261 Sprostowanie błędnego zrozumienia przekazu ...................................... 264 Ewolucja metodologii zwinnych ................................................................ 281 Nowe zagadnienia metodologii ................................................................. 293 Powracające pytania ..................................................................................... 309 Zwinność poza tworzeniem oprogramowania ........................................ 329 R OZDZIAŁ 6. M ETODOLOGIE C RYSTAL 353 Kształt rodziny Crystal ................................................................................. 355 Crystal Clear .................................................................................................. 358 Crystal Orange .............................................................................................. 360 Crystal Orange Web ..................................................................................... 362 Co zatem będę robił jutro? .......................................................................... 366 R OZDZIAŁ 6.1. M ETODOLOGIE C RYSTAL — EWOLUCJA 367 Genetyczny kod Crystal .............................................................................. 369 Crystal Clear .................................................................................................. 374 Rozciąganie Crystal Clear do Yellow ......................................................... 376 D ODATEK A M ANIFEST ZWINNEGO WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA 383 Agile Alliance ................................................................................................. 385 Manifest .......................................................................................................... 386 Wspieranie wartości ..................................................................................... 388 D ODATEK A.1 M ANIFEST ZWINNEGO WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA I „D EKLARACJA WZAJEMNEJ ZALEŻNOŚCI ” 395 Nowa odsłona manifestu zwinności ......................................................... 397 Deklaracja wzajemnej zależności ............................................................... 400 8 • SPIS TREŚCI D ODATEK B N AUR , E HN , M USASHI 407 Peter Naur, „Programowanie jako budowanie teorii” ............................ 409 Pelle Ehn. Gry językowe Wittgensteina .................................................... 419 Musashi ........................................................................................................... 431 D ODATEK B.1 N AUR , E HN , M USASHI — EWOLUCJA 437 Naur ................................................................................................................. 439 Ehn ................................................................................................................... 439 Musashi ........................................................................................................... 439 D ODATEK C S ŁOWO KOŃCOWE 441 Zwinne wytwarzanie oprogramowania .................................................... 443 Biznes jako gra zespołowa ........................................................................... 444 Przywództwo ................................................................................................. 444 Wszyscy .......................................................................................................... 445 D ODATEK DB IBLIOGRAFIA 447 S KOROWIDZ 461
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plhot-wife.htw.pl
|
|
Cytat |
Dobry przykład - połowa kazania. Adalberg I ty, Brutusie, przeciwko mnie?! (Et tu, Brute, contra me?! ) Cezar (Caius Iulius Caesar, ok. 101 - 44 p. n. e) Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas W ciepłym klimacie najłatwiej wyrastają zimni dranie. Gdybym tylko wiedział, powinienem był zostać zegarmistrzem. - Albert Einstein (1879-1955) komentując swoją rolę w skonstruowaniu bomby atomowej
|
|