« M E N U » |
»
|
» Ktoś, kto mówi, że nie zna się na sztuce, źle zna samego siebie. | » Aldiss Brian W. - Na zewnątrz, KSIĄŻKI, E-book, Aldiss Brian | » Aldiss Brian Wilson - Opowiadania I, e-book, Aldiss Brian | » Aldiss Brian Wilson - Kryptozoik, e-book, Aldiss Brian | » Akademicki Savoir-Vivre - Alicja Grochowska, Antykwariat, savoire vivre#=, Savoir vivre | » Aldiss Brian W. - Nieobliczalna gwiazda, KSIĄŻKI, E-book, Aldiss Brian | » Alex Joe - Cicha jak ostatnie tchnienie, e-book, Alex Joe | » Alistair MacLean - Łamacz kodów, KSIĄŻKI, E-book, Alistair MacLean | » Alistair MacLean - Rzeka Śmierci, KSIĄŻKI, E-book, Alistair MacLean | » Aldiss Brian W. - Kamyczki Poety Tu Fu, KSIĄŻKI, E-book, Aldiss Brian | » Alistair MacLean - Air Force One zaginął, KSIĄŻKI, E-book, Alistair MacLean |
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plets2.xlx.pl
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //--> Akademia Umysłu JUNIOR - Wiosna Jak ściągnąć Akademia Umysłu JUNIOR - Wiosna? - INSTRUKCJA1. Kliknijtutaj2. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.3. Ciesz się Akademia Umysłu JUNIOR - Wiosna na swoim komputerze:)Akademia Umysłu? JUNIOR to specjalnie opracowana seria gier rozwijających pamięć, wspomagającychkoncentrację oraz pobudzających wyobraźnię u dzieci w wieku 5-9 lat. Każdy z czterech programówzawiera aż 20 ćwiczeń o wielu stopniach trudności, które stymulują rozwój intelektualny i poznawczydzieci. Programy posiadają rekomendacje psychologów i pedagogów. Poszczególne części są osadzone wróżnych sceneriach i fabułach. WIOSNA to czwarta część serii zamykająca cykl związany z porami roku.Dzieci znajdą tu propozycję nowych, skutecznych ćwiczeń edukacyjnych związanych z wiosennymizajęciami i wielkanocnymi zwyczajami, np. rozpoznawanie sylwetek ptaków, budzenie zwierząt zzimowego snu, rozpoznawanie gatunków zwierząt chronionych w Polsce, topienie Marzanny, czyposzukiwanie pisanek ukrytych w ogródku. Korzystanie z programu to połączenie zabawy z nauką. Dziecinie tyle ćwiczą swoją pamięć i koncentrację uwagi, co przede wszystkim świetnie się bawią. Ćwiczeniaróżnią się pod względem trudności, co powoduje, że program nie znudzi się w ciągu kilku godzin i możebyć wykorzystywany przez dzieci w różnym wieku. Seria przeznaczona jest nawet dla dzieci, które niepotrafią czytać, a wszystko dzięki pomocnej sympatycznej tablicy Tabi, która jest przyjacielem iprzewodnikiem dziecka po programie. Tabi tłumaczy polecenia radosnym i budzącym zaufanie głosem, atakże z entuzjazmem zachęca dzieci do mierzenia się z trudnościami oraz chwali za osiągnięcia. Poprawidłowym wykonaniu kilku zadań następuje awans na wyższy poziom. Dodatkową motywacją dladzieci są zawarte w programach niespodzianki, będące nagrodą za prawidłowe wykonanie całegoćwiczenia ? są nimi wirtualne puchary i medale. Oprawą programu jest nietuzinkowa grafika, fascynującetło muzyczne naturalnych instrumentów (smyczki, fortepian, dzwonki, flet, gitara, perkusja, głos itd.),efekty dźwiękowe (głosy zwierząt, odgłosy natury, dźwięki otoczenia, gwar zabaw) pobudzają wyobraźnięi dają pożądane wzorce estetyczne. Atrakcją programu są także ćwiczenia ruchowe, podczas którychdziecko może odpocząć od aktywności intelektualnej i dotlenić mózg oraz zaspokoić naturalną w tymwieku potrzebę ruchu. Dając dziecku ten program umożliwiasz mu jego lepszy rozwój. Zwłaszcza wmłodym wieku, kiedy umysł jest chłonny i pojemny jak gąbka. A to, co wypracuje za młodu będzie muprocentować w przyszłości. Seria została wyróżniona w kategorii multimedia w XI edycji konkursu ?ŚwiatPrzyjazny Dziecku? organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. Więcej o programach:www.akademia-umyslu.pl POBIERZ Akademia Umysłu JUNIOR - Wiosna TERAZ!
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plhot-wife.htw.pl
|
|
Cytat |
Dobry przykład - połowa kazania. Adalberg I ty, Brutusie, przeciwko mnie?! (Et tu, Brute, contra me?! ) Cezar (Caius Iulius Caesar, ok. 101 - 44 p. n. e) Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas W ciepłym klimacie najłatwiej wyrastają zimni dranie. Gdybym tylko wiedział, powinienem był zostać zegarmistrzem. - Albert Einstein (1879-1955) komentując swoją rolę w skonstruowaniu bomby atomowej
|
|