« M E N U » |
»
|
» Ktoś, kto mówi, że nie zna się na sztuce, źle zna samego siebie. | » Allegri-Renzo---Cuda-ojca-Pio, KSIĄŻKI(,,audio,mobi,rtf,djvu), Nowy folder, [TORRENTCITY.PL] Allegri Renzo - Cuda ojca Pio [PL] [][] | » Alistair MacLean - Athabaska, książki e, Alistair MacLean | » Alchemy, Ksiazki, ALCHEMIA | » Aldiss Brian W. - Na zewnątrz, KSIĄŻKI, E-book, Aldiss Brian | » Altman John - Obserwatorzy, E Książki także, Altman, John | » Alistair MacLean - Na poludnie od Jawy, książki e, Alistair MacLean | » Alistair Maclean - Tabor do Vaccares, książki e, Alistair MacLean | » Alex Kava - Zło konieczne, E Książki także, Alex Kava | » Aldiss Brian W. - Nieobliczalna gwiazda, KSIĄŻKI, E-book, Aldiss Brian | » Alex Kava - W ułamku sekundy, E Książki także, Alex Kava |
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plonlycovers.opx.pl
|
|
[ Pobierz całość w formacie PDF ] //-->Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentuniniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodąkserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,magnetycznymlub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymibądź towarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawartew tej książce informacje były kompletne i rzetelne.Wydawnictwo HELION nie bierze jednak żadnej odpowiedzialności ani za ichwykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Wydawnictwo HELION nie ponosi również żadnej odpowiedzialności zaewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-WójcickaProjekt okładki: Anna KozłowskaWydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:onepress@onepress.plWWW:http://onepress.pl(księgarnia internetowa, katalog książek)Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSHul. Niedźwiedzia 12B, 02-737 Warszawatel. 22 853-74-51, 608-208-106e-mail:katarzyna.chojnacka@kontraktosh.pl(zamówienia indywidualne i firmowe)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adreshttp://onepress.pl/user/opinie?akspubMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.ISBN: 978-83-283-1781-9Copyright © Adam Staniszewski 2016Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis treści|Spis treściSłowo wstępu. Dla kogo jest ta książka? ............................................... 9Pierwsze 90 dni w ubezpieczeniach— studium przypadku Tomasza Poradnego ...................................... 15Narzędziowy system sprzedaży AIDDA(S) ........................................ 57Siła systemu w aktywnej sprzedaży ubezpieczeń ........................................ 57Specyfika polskiego klienta (typologia osobowości) ................................. 63Prospecting. Jak stworzyć bazę potencjalnych klientóww branży ubezpieczeniowej? .............................................................. 91Jak definiować profil swojego potencjalnego klienta? .............................. 92Generowanie leadów sprzedażowych ........................................................... 94Inicjowanie spotkań i rozmów sprzedażowych(telefon, door to door) — ATTENTION ........................................ 121Dlaczego inicjuję kontakt? Określenie celówmaksymalnych i minimalnych w rozmowie telefonicznej ..................122Podstawy wiarygodności — jak budować zaufaniepodczas pierwszego kontaktu z klientem? .............................................123Perspektywa „butów klienta”. Jak budowaćstrategię indywidualnego podejścia do klienta? .....................................126Propozycja terminu spotkania .....................................................................129Telefon i co dalej? ...........................................................................................131Liczy się nie tylko to, co mówisz, ale też to,jak mówisz — operowanie głosem w rozmowie telefonicznej ...........132Trudne sytuacje na etapie Attention ..........................................................135Jak ominąć sekretariat? ..................................................................................139Reanimacja kontaktu .....................................................................................140Metoda door to door ......................................................................................1415Kup książkęPoleć książkę|Spis treściJak zainteresować klienta produktem ubezpieczeniowym— INTEREST ................................................................................. 147Storytelling — jak opowiadać historie, które sprzedają? ........................148Dobre praktyki na etapie Interest. Pierwszy kontakt z klientem .........154Mechanizm projekcji, czyli destrukcyjna siła nastawień i stereotypów.Dlaczego warto być czytelnym, sprzedając ubezpieczenia? ................158Podstawa wiarygodności, czyli co wiem o firmie,którą reprezentuję? ......................................................................................163Jak angażować klienta w trakcie spotkania — DESIRE .................... 165Pytania pogłębiające. Jak odkrywać wartości i potrzeby klienta? .........165Aktywne słuchanie .........................................................................................169Prezentacja to nie tylko słowa, czyli jak wykorzystać grafikę i metodywizualne do prezentacji produktów ubezpieczeniowych ...................170Trudne sytuacje na etapie Desire ................................................................185Sygnały zakupu ................................................................................................192Momentum w sprzedaży ...............................................................................196Zamykanie rozmów sprzedażowych — DECISION ......................... 201Jak aktywnie przechodzić do zamknięcia sprzedaży? ..............................203Cena ma znaczenie. Jak się przygotować do negocjacjiwysokości składki ubezpieczeniowej? .....................................................207Efektywność w pracy agenta. Jak łączyć obsługę klientówz aktywnym powiększaniem swojego portfela — ACTION .............. 215Finalizacja umowy, czyli ostatnia prosta przed wypłatą prowizji .........215Efektywność osobista w pracy agenta .........................................................220Praca z celami sprzedażowymi .....................................................................222Za co mam prowizję?Podejmowanie decyzji i ustalanie priorytetów ......................................231Realizacja i organizacja zaplanowanych aktywności ...............................235Jak kontrolować swoją efektywność? ..........................................................237Trudne sytuacje na etapie Action, czyli jak zachowaćkonsekwencję i determinację w utrzymaniupoczynionych założeń .................................................................................2396Kup książkęPoleć książkęSpis treści|Satysfakcja klienta — jak o nią dbać i osiągać z niej korzyści— SATISFACTION ....................................................................... 243Jak pozyskiwać polecenia do nowych klientów? ......................................243Obsługa posprzedażowa ................................................................................250Reklamacja. Jak wykorzystać szansęna zbudowanie lojalności klienta? ............................................................254Trudne sytuacje na etapie Satisfaction .......................................................258Skąd czerpać siłę i motywację do aktywnej sprzedaży? ..................... 263Powód 1. Brak przekonania do tego, co robię,i do tego, co mam do zaoferowania swoim klientom ...........................265Powód 2. Zrezygnowanie, zamartwianie sięoraz poczucie braku celowości wykonywanych obowiązków ...........270Powód 3. Lęk przed porażką, odrzuceniem i oceną .................................275Powód 4. Niedostrzeganie swojej strefy wpływów ..................................281Powód 5. Wiedza i umiejętności .................................................................285Zakończenie .................................................................................... 291Standardy w procesie sprzedaży ....................................................... 293Standard spotkania z polecającym ...............................................................293Standard rozmowy telefonicznej .................................................................294Standard spotkania bez prezentacji rozwiązania (analiza potrzeb) .....295Standard spotkania z prezentacją rozwiązania .........................................296Spotkanie relacyjne (wręczenie polisy) ......................................................297Lista inspirujących lektur ................................................................ 299Kontrakt OSH ................................................................................ 3037Kup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ] zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plhot-wife.htw.pl
|
|
Cytat |
Dobry przykład - połowa kazania. Adalberg I ty, Brutusie, przeciwko mnie?! (Et tu, Brute, contra me?! ) Cezar (Caius Iulius Caesar, ok. 101 - 44 p. n. e) Do polowania na pchły i męża nie trzeba mieć karty myśliwskiej. Zygmunt Fijas W ciepłym klimacie najłatwiej wyrastają zimni dranie. Gdybym tylko wiedział, powinienem był zostać zegarmistrzem. - Albert Einstein (1879-1955) komentując swoją rolę w skonstruowaniu bomby atomowej
|
|